Zrychlete metabolismus – zrychlíte hubnutí

6. srpna 2009 v 21:53 | B.A.R.U.S.H.É :)) |  Rady & Dieta

Tohle si určitě přečtětě! Je to zajímavý :-)

Začněte snídaní

Aby bylo
tělo schopné pracovat naplno, musíte mu hned zkraje dne dodat kvalitní palivo. Ideální je snídaně, která obsahuje sacharidy (cereálie, pečivo) a bílkoviny (jogurt, vejce, tvaroh, sýr). Vyvarujte se sladkým
jídlům jako je např. chleba s marmeládou! Převážně sacharidová snídaně
rozkolísá hladinu krevního cukru a vy budete mít v průběhu dne větší hlad a ještě větší chuť na sladké. Ani tučná jídla nejsou to pravé ořechové - ta váš metabolismus nezrychlí, ale zpomalí.

Nehladovte

Při hladovění si tělo ukládá tuky do zásoby a metabolismus se zpomaluje. Mějte u sebe vždy kousek ovoce nebo cereální tyčinky pro zahnání hladu či chutě na sladké.

Jezte málo, ale často

Tisíckrát omílaná a přesto podceňovaná básnička. Pokud tělu pravidelně dodáváte malé množství potravy, nutíte jej neustále pracovat. Při velkým porcích metabolismus naopak vyčerpáváte, takže je rád, že si ve chvílích bez jídla může odpočinout - a svou činnost zase zpomaluje.

Buďte bio

Hubnete šnečí rychlostí, zatímco vaší kamarádce se stačí podívat na salát a hned je o pět kilo lehčí? Možná svému tělu v rychlejším hubnutí
sami bráníte!

Vědci prokázali, že konzumací potravin plných toxinů či pesticidů stávkuje štítná žláza, která je za činnost metabolismu zodpovědná.

Vyměňte kávu za zelený čaj

Káva zrychluje metabolismus jen krátkodobě, přičemž po vyprchání jejího účinku opět dochází k útlumu. Mnohem lépe uděláte, když jí vyměníte za zelený čaj, který dokáže váš organismus správně nastartovat a pomůže vám tak k rychlejšímu hubnutí.

Vyživujte a posilujte svaly

Nejlepším spalovačem tuků jsou svaly. Proto je tak důležitý pohyb. Není přitom vůbec nutné mordovat se v posilovně - jde spíše o to, aby stejně jako jídlo bylo vaše cvičení pravidelné a důsledné. Dejte si třeba třikrát týdně plavání nebo kolo, a to alespoň po 45 minutách svižného tempa.
Abyste si svou svalovou hmotu udrželi, přijímejte dostatek bílkovin. Tělo na jejich zpracování spotřebovává více energie a metabolismus jede na plné obrátky.

Spěte

Je prokázáno, že lidé, kteří si nedopřejí více než 8 hodin spánku, jsou náchylnější k tloustnutí. Tělo ochuzené o energii hledá zdroje síly jinde - a nachází je právě v tucích, které si pro jistotu ukládá do zásoby.

 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 JEJssIk | Web | 8. srpna 2009 v 11:36 | Reagovat

to je good... já osobně teda snídám nehladovym  a spim... a ten zbytek .. no nic moc ,ale snaha je :D

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama